Curs gratuït sobre Màrqueting Digital

Data de la notícia: 17-03-2014

L'escola Politècnica i Google et conviden al curs GRATUÏT sobre Màrqueting digital que impartirà el **IAB en la nostra universitat a partir del pròxim 24 de març.

Estimats amics,

La direcció de l'Escola Politècnica de la Universitat d'Alacant té el plaure de convidar-vos a inscriure-us en el curs presencial gratuït sobre Màrqueting Digital que Google i IAB, en col·laboració amb la Universitat d'Alacant han organitzat específicament dirigit a titulats de la nostra Universitat menors de 36 anys.

Hi ha tres convocatòries, al març, maig i setembre amb un nombre limitat de places en cadascuna d'elles.

Per a sol·licitar la inscripció en qualsevol de les seues convocatòries, heu d'entrar en la web: https://formacionactivate.es/newsletter/invitacion/all/index_alicante.html .

Allí trobareu informació sobre el curs, temari, durada, etc. i podreu sol·licitar la matrícula gratuïta en el mateix prement sobre "registra't ací".

Creiem que és una excel·lent oportunitat per a completar la vostra formació en un dels temes més candents del moment de la mà d'excel·lents professors i les més prestigioses institucions.

Si no disposeu del temps necessari per a acudir al curs presencial, també podeu realitzar el mateix curs i altres complementaris de manera on-line seguint el vostre propi ritme. Per a inscriure-us, entreu en: http://www.google.es/landing/activate/formate/ . Trieu el curs que desitgeu i premeu sobre "curs on-line" o "registra't ací". En aquesta modalitat no hi ha limitació de places ni requisits d'inscripció.