El Hacker Club d'Alacant en la EPS

Data de la notícia: 10-03-2014

Presentació del Hacker Club d'Alacant per Eduardo Manchón. Pròxim dia 13 a les 13:00 en el saló de actes de la EPS1

Dijous que ve 13 de març, a les 13:00 en el Saló d'Actes de la EPS, (edif.politècnica 1). Eduardo Manchón presentarà el Hacker Club d'Alacant.

El Hacker Club és un espai on es comparteixen idees, s'estimulen aliances i s'intercanvien coneixements tecnològics, en definitiva, petits sistemes d'innovació per a propiciar un petit teixit emprenedor entorn de les Tics i les empreses tecnològiques en general.

Si has acabat la carrera, et queda poc, vols projectar-te professionalment en el sector o, simplement el desig d'iniciar nous projectes tecnològics corre per les teues venes, no et pots perdre aquesta conferència d'Eduardo Manchón (co-fundador de Panoramio)

ATENCIÓN, habrá streaming en directo, pero si puedes acude y no pierdas la oportunidad de presenciar esta charla.