CURS **MOOC A DISTÀNCIA I GRATUÏT - EUROPA 2020: Regeneració urbana

Data de la notícia: 04-03-2014

Logo Grande

CURS **MOOC A DISTÀNCIA I GRATUÏT EUROPA 2020: Regeneració urbana http://mooc.uji.es/europa-2020-regeneracion-urbana/#.**Uu9*huvldVbU

CURS MOOC A DISTÀNCIA I GRATUÏT - EUROPA 2020: Regeneració urbana

OBERTA LA MATRÍCULA FINS AL 14 DE MARÇ

Aquest curs Mooc gratuït i a distància, oferit per la Universitat Jaume I, està dirigit a professionals i tècnics de les administracions públiques (i estudiants) relacionades amb el sector de la construcció davant la nova estratègia Europa 2020 per a potenciar la regeneració urbana.
El curs comença el dia 3 de març de 2014 i té una durada de 10 setmanes.

En cada tema es presenten casos pràctics i informació per a anar adquirint els coneixements necessaris sobre el concepte global de la regeneració urbana.

Fins a la data d'iniciació del curs, pots anar preparant-te llegint sobre temes de regeneració urbana, així com les noves estratègies que pretén difondre la Unió Europea. És important que tingues coneixements sobre aspectes tècnics per a aprofitar més aquest curs.
D'altra banda, sobretot si aquest és el teu primer contacte amb aquests temes, et recomanem que lliges alguns dels articles proposats, que t'ajudaran a entendre millor el curs.

Coneixements previs: Ser tècnics competents en el sector de la construcció
El curs començarà el dia 3/3/2014 i acabarà el dia 25/7/14
Treball estimat: 6h a la setmana