6/03: Obres d'infraestructures en sala servidors Politècnica I

Data de la notícia: 03-03-2014

El próximo jueves 6 de marzo a partir de las 8:30AM se realizarán una serie de actuaciones de mejora de las infraestructuras en la Sala de Servidores de Politécnica I y es posible que, en algún momento, puedan verse afectados alguno/s de los servicios (web, autenticación en los PCs de los laboratorios, acceso a Campus Virtual / Internet,...)

Dijous que ve 6 de març a partir de les 8:30AM es realitzaran una sèrie d'actuacions de millora de les infraestructures en la Sala de Servidors de Politècnica I que és possible que, en algun moment, puguen veure's afectats algun/s dels serveis (web, autenticació en els PCs dels laboratoris, accés a Campus Virtual / Internet,...) que s'ofereixen des de la Unitat de Laboratoris de la EPS.

Aquests corts de serveis seran en tot cas temporals i no han de succeir necessàriament.

Per a minimitzar les possibles molèsties, les operacions més crítiques es realitzaran en la franja horària de 13h a 15h classificada com NO DOCÈNCIA.

Preguem disculpen els inconvenients que se solucionaran el més ràpidament possible.