Un alumne de la EPS primer en la subhasta nacional de pràctiques de IAESTE

Data de la notícia: 24-02-2014

Malgrat la seua curta trajectòria, la delegació de IAESTE en la EPS segueix batent rècords. Un estudiant de la nostra escola ha obtingut la primera posició en la subhasta de IAESTE celebrada el passat 15 de febrer a Bilbao.

Antonio Jesús Cánovas Vives, alumne del Grau en Enginyeria Informàtica i delegat d'aquesta associació en la EPS, ha obtingut la primera posició en la subhasta nacional de pràctiques de IAESTE celebrada a Bilbao el passat 15 de febrer. Açò li ha permès ser el primer a nivell nacional a triar la destinació en l'estranger per a realitzar pràctiques remunerades.

En aquesta subhasta també es van concretar la resta de destinacions per als alumnes de la EPS que van obtenir pràctiques. Els països es van distribuir de la següent manera per titulacions:

- Arquitectura: Polònia i Brasil.
- Enginyeria Civil: Croàcia.
- Informàtica: Equador, Brasil, Portugal i Sèrbia.

Des de la Subdireción de Pràctiques en Empresa de la EPS vaja la nostra felicitació als estudiants i la delegació de IAESTE en la EPS pels resultats aconseguits.

Si t'interessa participar en el programa de IAESTE per al curs 14/15, posa't en contacte amb la seua delegació en la Politècnica a través de l'email iaeste@eps.ua.es o bé en el seu grup de Facebook https://www.facebook.com/groups/261587187323213/?fref==ts