Mesurament de la vibració estructural a través de la imatge

Data de la notícia: 21-02-2014

El pròxim 25 de Febrer, de 13:00 a 13:30, en el Saló de Graus de la Politècnica I, es realitzarà la xarrada titulada “Mesurament de la vibració estructural a través de la imatge”, dins de les activitats del Mes Cultural de la EPS.

En aquesta xarrada es presentaran alguns dels procediments desenvolupats per un equip multidisciplinari format per personal de l'Institut de Física, del Departament d'Òptica i del Departament d'Enginyeria Civil. Entre aquests procediments cal destacar un d'ells que ha sigut patentat i que està en procés de venda, ja que diverses de les més prestigioses empreses del sector han mostrat el seu interès per aquesta tècnica.