Conferència 'Solar Decathlon Europe 2014' dilluns 24 feb 10:00-12:00h

Data de la notícia: 20-02-2014

Conferencia INNOVACIÓ TÈCNICA I TECNOLÒGICA EN EL SECTOR DE LA CONSTRUCCIÓ: SOLAR DECATHLON, per Teresa Gallego i Eduardo del Olmo Dilluns 24 de febrer de 10:00 a 12:00 h, saló d'actes de la Politècnica I

Des del departament d'Edificació i Urbanisme hem organitzat una activitat per al mes cultural de l'Escola, esperem resulte d'interès i comptem amb la vostra presència.

Dilluns 24 de febrer de 10:00 a 12:00 h, saló d'actes de la Politècnica I

Solar Decathlon Europe 2014 és un concurs que pretén impulsar la recerca i el desenvolupament d'habitatges eficient, conscienciant a la societat dels problemes mediambientals, on es demostren els coneixements i habilitats adquirides pels estudiants universitaris. En el Solar Decathlon Europe 2014 es presenten vint prototips d'habitatges autònomes en termes d'energia, on utilitzen el sol com a única font d'energia, es construiran a grandària real en Versalles durant el mes de juny de 2014.
Estudiants i professors de la Universitat de Castelló ens mostraran com han afrontat aquest repte, on han dissenyat una casa que funciona al cent per cent amb energia solar, amb l'ús i aplicació de materials i tecnologies desenvolupades majoritàriament pel sector empresarial de la Comunitat, de manera que les emissions de diòxid de carboni es reduïsquen al màxim i el consum de recursos naturals siga mínim.

También puedes seguirla en directo por videostreaming https://si.ua.es/es/videostreaming/politecnica.html