La imperiosa necessitat de regulació dels serveis i activitats d'informàtica en la societat de la informació i el coneixement

Data de la notícia: 13-02-2014

Amb motiu del Mes Cultural 2014

Divendres 21 de Febrer
De 13:00 a 15:00
En Saló d'Actes I

Regulació de l'Enginyeria Informàtica: Estat actual i canvis en curs de les lleis de serveis professionals i qualificacions professionals.

Exposició de l'estat de regulació legal de l'Enginyeria Informàtica en tots els seus vessants (acadèmica, professional, serveis i activitats professionals, qualificació internacional, etc.), els aspectes inadequadament regulats a nivell legal i els canvis que es estan impulsant en aquest escenari a nivell nacional per a una regulació de les activitats i serveis d'enginyeria informàtica d'una manera d'acord amb els temps i amb la seua transcendència socioeconòmica general en aquesta societat actual de la informació i el coneixement.

Ponents
Juan Pablo Peñarrubia, President del COIICV