Estratègies Morfogenètiques contemporànies en Arquitectura

Amb motiu del Mes Cultural 2014

Dilluns 17 de Febrer - parteix teòrica
16:00 a 19:00
En Saló de Graus (Politècnica I)
Xarra Estratègies Morfogenètiques contemporànies en Arquitectura per Juan María Sarrió i Roberto García

Dimarts 18 i Dimecres 19 de Febrer - parteix pràctica
16:00 a 19:00
En aula lliure L04D (Politècnica I)
Estratègies Morfogenètiques contemporànies en Arquitectura per Juan María Sarrió i Roberto García

Aquesta activitat cultural constarà de dues parts. Una part teòrica que comprendrà dues conferències, una referent als projectes i dibuixos utòpics més representatius del s. XX, tema que actualment està desenvolupant un dels doctorands del Departament d'Expressió Gràfica i Cartografia, Juan María Sarrió García. I la segona servirà per a mostrar alguns dels treballs desenvolupats pels estudiants de la Architectural Association School of London AA) per part del seu autor, també doctorant, Roberto García Vélez. Aquesta part teòrica serviria als assistents per a comprendre millor l'origen de la Morfogénesis de molts dels projectes d'Arquitectura actuals. La durada de la part teòrica d'aquesta activitat serà de 3 hores (dilluns 17 de Febrer de 16:00 a 19:00h en el Saló de Graus de la Politècnica I).

La segona part serà eminentment pràctica i constarà d'un petit taller per a oferir als assistents noves eines en Disseny Arquitectònic Computacional, com poden ser Arduino, Processing, Grasshopper (Rhinoceros), … Com a colofó d'aquests tallers, es procedirà a realitzar una demostració d'impressió en 3D d'alguna peça generada durant el taller. La durada de la part pràctica d'aquesta activitat serà de 6 hores (Dimarts 18 i Dimecres 19 de  Febrer de 16:00 a 19:00h en la L04D) i es requerirà que els assistents disposen de, almenys, un portàtil per cada 2-3 persones.