Xarrada: 'Troba un bon treball en Informàtica' en Mes Cultural 2014

Data de la notícia: 04-02-2014

Xarrada dirigida a estudiants d'últims cursos i recentment graduats en Informàtica, sobre el treball i el desenvolupament professional en Informàtica, dins i fora d'Espanya (sobretot el Regne Unit).

Xarrada: Troba un bon treball en Informàtica

Mes Cultural EPS 2014

Divendres, 14 de Febrer
11:00 h. en el saló d'actes d'actes I

Emissió en directe per videostreaming en https://si.ua.es/es/videostreaming/politecnica.html

En el marc del mes cultural de la EPS 2014, Belén Albeza (R&D Developer Telefónica Digital UK) i Ernesto Jiménez (CTO Espresso Collective) faran una xerrada dirigida a estudiants d'últims cursos i recentment graduats en Informàtica, sobre el treball i el desenvolupament professional en Informàtica, dins i fora d'Espanya (sobretot el Regne Unit):

• ¿Com preparar-se per a trobar un gran treball?
  • ¿Quines diferències hi ha entre el mercat laboral espanyol i l'estranger?
  • ¿Què és l'important a l'hora de cercar treball?

Belén Albeza és Enginyera en Informàtica per la Universitat d'Alacant (2009). Va començar la seua carrera professional a Regne Unit, on porta més de 3 anys d'experiència desenvolupant en start-ups i corporacions.

Ernesto Jiménez és Enginyer en Informàtica per la Universitat Politècnica de València (2007). Té més de 6 anys d'experiència tant de desenvolupador com de product manager en projectes de programari. Ha treballat en start-ups i en corporacions com Telefónica i Vodafone. Actualment porta més de 3 anys treballant a Londres on ara ha començat la seua pròpia empresa.