¿Estàs preparat per a presentar en públic el teu treball o projecte?

Data de la notícia: 04-02-2014

La capacitat de comunicació pot ser la diferència entre l'èxit o el fracàs en qualsevol àmbit de la vida. Tots tenim moments en els quals necessitem dominar la comunicació verbal i no verbal, en una entrevista de treball, en la presentació d'un projecte, per a parlar el públic o simplement per a la nostra vida quotidiana. ¿Crees que pots millorar la teua comunicació? Si la resposta és afirmativa, aquest curs et va a ajudar.

Aquest curs gratuït de 10 hores està pensat per a aprendre a manejar l'expressió verbal i no verbal dels estudiants. Permet millorar els resultats en exposicions públiques tals com a defenses de Projectes Fi de Grau o Treballs Fi de Màster, entrevistes de treball, oposicions i en general en qualsevol situació que exigisca una especial cura en el nivell de comunicació o expressió de les idees.

Es dirigeix a estudiants de qualsevol titulació de la Politècnica i els grups seran reduïts (12 persones) per a assegurar un nivell òptim d'aprenentatge.

Es plantegen els següents grups i dates
  • GRUP 1: Divendres 14 de febrer de 16 a 21 i hores Dissabte 15 de febrer de 9 a 14 hores
  • GRUP 2: Divendres 21 de febrer de 16 a 21 i hores Dissabte 22 de febrer de 9 a 14 hores
Professorat

Alfredo Gisbert té més de 25 anys d'experiència en el món comercial. Actualment és Director Comercial Corporatiu del Grup Damel, ocupant en la seua carrera posats directius també en empreses amb marques reconegudes com 1880, El Llop, Donya Jimena, Olives El Serpis i altres llocs en grans multinacionals com United Biscuits o Henkel.

Dins de la seua formació compta amb el MBA per l'escola de negocis FUNDESEM  d'Alacant i infinitat de cursos en adreça de persones, màrqueting, negociació i gestió empresarial en general.

Inscripcions

Curso completo
Lamentamos comunicar que ya no quedan plazas disponibles para este curso. Dado el alto interés que ha provocado en el alumnado, se plantearán futuras ediciones del mismo.