Ampliat el termini per a la matriculació de **TFG/*TFM i Pràctiques en Empresa fins al 7 de març

Data de la notícia: 30-01-2014

A causa que les assignatures de Treball fi de Grau/Màster i Pràctiques en Empresa tenen uns requeriments una mica especials per a la seua matriculació, es va a obrir un termini per a aquells alumnes que us vulgueu matricular d'aquestes assignatures, sempre que es complisquen amb els requisits necessaris establits en normativa:

-  per al TFG, 168 crd. superats o 228 crd.per al grau d'Arquitectura.
- per a la Pràctiques en Empresa veure requisits en la pàgina https://www.eps.ua.es/practicasempresa/index.php?se=5619&sub=5627

La matriculació la podreu sol·licitar mitjançant una instància dirigida al Sotsdirector/a corresponent de la titulació en la secretària administrativa del centre.

El termini màxim per a sol·licitar la matriculació serà fins al dia 7 de Març.

Una vegada matriculats se us assignarà projecte o empresa per a poder desenvolupar el vostre treball.