EA Campus formarà a 34 joves com testers lingüístics

Data de la notícia: 30-01-2014

Logo Grande

Electronic Arts, capdavanter en programari d'entreteniment interactiu, i la Fundació Universitat-Empresa han obert el termini d'inscripció per a participar en la tercera edició d'EA Campus, que es desenvoluparà a Madrid del 21 d'abril al 22 de maig de 2014, amb l'objectiu de formar a 34 joves com a futurs testers lingüístics.

Els candidats seleccionats, que rebran una borsa d'ajuda a l'estudi de 450 € bruts, seguiran un programa de formació in-company centrat en productes i línies de negoci EA, complementat per formació específica en habilitats professionals.

Al final del programa, impartit íntegrament en anglès, els participants rebran un certificat de formació contínua expedit per la Universitat Francisco de Vitòria. Aquells que hagen demostrat un major aprofitament podran tenir l'oportunitat d'incorporar-se laboralment a Electronic Arts.

Poden optar al programa joves majors de 18 anys amb una formació mínima de Batxillerat, interès per les noves tecnologies i la indústria dels videojocs, nivell alt d'anglès i nivell natiu de: alemany, txec, danès, espanyol (d'Espanya i de Mèxic), francès, holandès, hongarés, italià, noruec, polonès, portuguès (de Portugal i de Brasil), rus o suec.

Els interessats a optar a una de les places convocades hauran de registrar-se en www.fue.es/eacampus abans del pròxim dia 28 de març.

En la nota adjunta trobaràs informació més detallada de la convocatòria.