Congrés Ibèric d'Enginyers Joves Emprenedors - CÏJE'14

Data de la notícia: 29-01-2014

Des de la Demarcació de Galícia del Col·legi d'Enginyers de Camins, Canales i Ports, i la Ordem dues Engenheiros de Portugal, Regió Nord, venim col·laborant en l'organització de trobades, cursos i congressos, amb la finalitat de projectar una imatge comuna de l'enginyeria. Dins d'aquesta col·laboració, en 2012 celebrem en Braga l'I Congrés Ibèric de Joves Enginyers, CIJE'12. Aquesta iniciativa va ser reconeguda amb el Premi al Ciutadà Europeu 2012, atorgat pel Parlament Europeu.

Dins d'aquest esperit de col·laboració, en 2012 celebrem en Braga l'I Congrés Ibèric de Joves Enginyers, CIJE'12. Aquesta iniciativa va ser reconeguda amb el Premi al Ciutadà Europeu 2012, atorgat pel Parlament Europeu.
L'II Congrés Ibèric de Joves Enginyers, CÏJE'14 que celebrarem el pròxim 21 de març de 2014, a la Corunya, suposa la continuació d'aquest esforç, amb la finalitat de projectar la capacitat dels nostres joves enginyers a l'exterior, fonamentalment a Europa i Amèrica.
Per açò, hem triat com a lemes: Innovació, Impuls Empresarial, Internacionalització i Ocupació.
És un esforç comú de totes les enginyeries, per la qual cosa en l'organització estem els col·legis d'enginyers de Camins, Industrials, Agrònoms, Telecomunicacions i Mines, juntament amb els nostres homòlegs en la Ordem dues Engenheiros de Portugal.
Per a aquesta iniciativa també anem a comptar amb el suport de les Administració, tant estatal com a autonòmica i local; Alberto Núñez Feijóo, president de la Xunta de Galícia, és el president del Comitè d'Honor i presidirà la inauguració el congrés; l'Ajuntament de la Corunya instal·larà un estand sobre smart cities.
A més, i de manera fonamental, volem comptar amb el suport de la Universitat i l'empresa, la qual cosa permetrà que aquest acte siga un punt destacat de trobada de tots els protagonistes de l'enginyeria.
Volem demanar-te la teua col·laboració amb aquesta activitat, mitjançant la difusió del díptic del congrés entre els alumnes d'Escola, i el foment de la presentació de resums de comunicacions lliures, ja que creiem que és molt important la participació dels quals seran els enginyers del futur.
Per a qualsevol aclariment que pogueres necessitar, t'agrairia que et posares en contacte amb mi, en els telèfons 981 248 355 o 600 483 943, o en el meu correu 09frc@ciccp.es.