Dia de la Ràdio EPS

Data de la notícia: 29-01-2014

Participa en el sorteig d'uns auriculars sense fils votant amb un m'agrada al teu programa favorit.

Tota la info en el següent post de facebook:

#diadelaradio

Amb motiu del mes cultural de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat d'Alacant se celebra el dia de la ràdio, on els programes de la ràdio politècnica competiran entre ells, en una activitat diferent, ja que en aquesta ocasió es tracta de radi en viu.
  • Data d'acte: Dijous 13 de febrer de 2013
  • Lloc: Amfiteatre de l'Aulari II
  • Hora: 9:00 - 14:20

Programació de l'Acte:

9:00 Billy Mandanga (actuació musical d'obertura)

9:20 Emprenent

9:40 Jardiner d'empreses

10:00 Aquesta ràdio no és per a vells

10:20 El Racó de Comíos

10:40 Freestyle: Arkano i Jaloner (actuació musical)

11:00 L'Home de les Tavernes

11:20 Not In My Home

11:40 L'equip B

12:00 Magazinger Z

12:20 Univers des de la Politècnica

12:40 La Caixa de Gel (actuació musical)

13:00 uLost

13:20 L'experiència respon

13:40 Ritme EPS

14:00 Cultura Campus VEU (clausura de l'acte)

L'acte es retransmetrà en directe mitjançant videostreaming i podrà seguir-se a través del següent enllaç: https://si.ua.es/es/videostreaming/politecnica.html

En cas de pluja, l'esdeveniment procedirà a realitzar-se en el Saló d'Actes de la Politècnica I.

Enquesta Facebook.com/epsalicante

Podran participar en l'enquesta totes les persones que compten amb un perfil d'usuari en Facebook i siguen fans de la pàgina oficial de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat d'Alacant.

El període de votació donarà començament el dijous 13 de febrer a les 9:00 (obertura de l'acte) i finalitzarà el dilluns 17 a les 12:00. El programa que més vots aconseguisca fins al moment en el qual es tanquen les votacions serà el guanyador.

Els programes participants són els següents:
  •  Emprenent
  •  Jardiner d'empreses
  •  Aquesta ràdio no és per a vells
  •  El Racó de Comíos
  •  L'Home de les Tavernes
  •  Not In My Home
  •  L'equip B
  •  Magazinger Z
  •  Univers des de la Politècnica
  •  Ritme EPS
  •  uLost
  •  L'experiència respon

La resta d'actuacions musicals que no consten com programes participants queden fora de concurs.

A partir del dia 14 es podran escoltar els podcasts (per separat) perquè la gent puga decidir-se per un programa o un altre, aquests podcasts, així com l'enllaç del vídeo de l'acte, s'actualitzaran en la notícia del Facebook enllaçada a l'enquesta.