II Setmana Teleco: CONCURSE PÒSTER PFC/TFG

Data de la notícia: 20-01-2014

Concurs: Pòster de Projectes i Treballs Fi de Carrera d'Enginyeria Tècnica de Telecomunicació (So i Imatge) i Graduats en Enginyeria en So i Imatge en Telecomunicació

Concurs: Pòster de Projectes i Treballs Fi de Carrera
Escola Politècnica Superior

Participants
Alumnes d'Enginyeria Tècnica de Telecomunicació (So i Imatge) i Graduats en Enginyeria en So i Imatge en Telecomunicació, que hagen finalitzat els seus estudis durant el curs 2012-13 en la UA.
Tots els participants rebran un diploma acreditatiu de la seua participació en la II SETMANA DE LES TELECOMUNICACIONS de l'Escola Politècnica Superior.

Característiques del pòster
·       Grandària en format A3 orientat en vertical (42 cm d'alt x 29,7 cm d'ample)
·       En la part superior del pòster hauran de figurar necessàriament els següents punts: Títol, autor i resum del PFC (aproximadament 300 paraules).
·       No s'inclourà cap referència als tutors

Criteris de valoració
·       Grau d'innovació
·       Aportació al món professional, i especialment al sector audiovisual
·       Possibilitats d'implantació real

Procés de selecció dels premis
Es realitzarà mitjançant vot secret dels membres convidats a les conferències de la II SETMANA DE LES TELECOMUNICACIONS i professorat. Cadascun d'ells marcarà en una papereta els tres treballs que considere més innovadors.

Premis
Es lliurarà un primer premi de 180 euros, un segon premi de 140 euros i un tercer premi de 120 euros. S'atorgaran esments en funció de la qualitat dels treballs per valor de 50 euros.

Patrocinador
Escola Politècnica Superior. Universitat d'Alacant.

Col·laboradors
Col·legi Oficial d'Enginyers Tècnics de Telecomunicació, Escola Politècnica Superior i altres empreses convidades.

Data i lloc de lliurament
Enviament de la Fitxa del Pòster, en format pdf a: jefe.sonimag@eps.ua.es
Data límit de lliurament del pòster: 10 DE FEBRER DE 2014 A les 14:00 HORES
Lloc de lliurament del Pòster: Oficina de Registre, Mobilitat i Empreses (Edifici Politècnica I)