8 estudiants de la EPS podran realitzar pràctiques pagades en l'estranger dins del programa IAESTE aquest curs

Data de la notícia: 16-01-2014

La delegació de IAESTE de la EPS ha formalitzat 8 pràctiques internacionals remunerades per a estudiants de la Politècnica.

Gràcies a l'esforç dels nostres estudiants i al de la recentment creada Delegació IAESTE en la Politècnica, s'han aconseguit formalitzar 8 pràctiques perquè, durant aquest curs, aquests estudiants puguen realitzar pràctiques remunerades en l'estranger.

Les 8 pràctiques es distribueixen entre les carreres d'Arquitectura (2), Enginyeria Civil (1) i Informàtica (5).

Si estàs interessat a participar en aquest programa per al curs 2014/2015, posa't en contacte com més prompte millor amb la Delegació de IAESTE en la EPS (iaeste@eps.ua.es) o visita el seu grup de Facebook (https://www.facebook.com/groups/261587187323213/?fref==ts)