Apadrina el teu arbre

Data de la notícia: 15-01-2014

Com és sabut per tots, gràcies al conveni signat entre la nostra Universitat i l'Ajuntament d'Ibi es va crear en aquest municipi l'Estació Biològica de Torretes coordinada per l'I.U.I. CIBIO. En ella s'han anat desenvolupant projectes per a millorar i divulgar la biodiversitat, que van culminar fa ja quasi dos anys amb el reconeixement oficial de l'Estació Biològica com a Jardí Botànic. El Jardí Botànic de Torretes és únic a Alacant i segon a la Comunitat Valenciana, un recurs privilegiat que tota la universitat hauria de conèixer i utilitzar, des d'un punt de vista didàctic, professional, esportiu o lúdic.

Per a obrir-nos a una major participació ciutadana hem llançat la campanya 100 arbres per a Torretes: Apadrina el teu arbre que incrementarà l'atractiu del jardí amb una nova col·lecció de Coníferes de tot el món. El **apadrinamiento dels arbres serà “a perpetuïtat” i estarà senyalitzat amb una placa metàl·lica commemorativa. La llista de padrins es farà pública excepte para aquells que preferisquen romandre anònims. La campanya seguirà vigent fins a mitjan març 2014, i finalitzarà amb un acte públic de plantació que s'anunciarà amb antelació suficient. Es pot trobar tota la informació necessària per a realitzar la selecció d'arbres en l'enllaç http://www.torretes-jardinbotanico.com/apadrina_tu_arbol/ .

Agraïm al nostre rector Manuel Palomar i a l'alcalde d'Ibi Rafael Serralta, juntament amb la Tinent d'alcalde Empare Pina i la Vicerectora Amparo Navarro, l'haver realitzat el “servei d'honor” d'aquesta campanya. Però seria el nostre major orgull, poder aconseguir que tots els col·lectius de la nostra Universitat estigueren representats amb un arbre en el Jardí Botànic de Torretes, que és el de tots. Moltíssimes gràcies per la vostra participació.