Divendres 17 a 16:30 h - Conferencia sobre 'Els Serveis de Prevenció'

Data de la notícia: 13-01-2014

Divendres 17 a 16:30 h al Saló d'Actes Politècnica IV - Conferència sobre 'Els Serveis de Prevenció' per a conèixer eixida professional a partir del Màster en Prevenció de Riscos Laborals: Tècnic de Prevenció en un Servei de Prevenció.

El Màster en Prevenció de Riscos Laborals de l'Escola Politècnica Superior de la Universitat d'Alacant organitza el Divendres 17 de gener de 2014, de 16:30 a 19:30 h, una conferència sobre "Els Serveis de prevenció" en el Saló d'Actes de la Politècnica IV. Tots aquells titulats o en últim curs de carrera esteu convidats a assistir.

¿Vols conèixer com ampliar les teues eixides professionals?
¿Sí? Llavors no dubtes a assistir a aquesta conferència i conèixer una de les eixides a partir del Màster en Prevenció de Riscos Laborals:
Tècnic de prevenció en un Servei de Prevenció

Els temes que es van a abordar i els ponents seran:
  •  Servei de Prevenció Propi: Elena A. Carrión Jackson
  •  Societat de Prevenció: María del Rosario Pacheco Mateo
  •  Servei de Prevenció Alié: Rosa Mª Riquelme Fernández

L'assistència és gratuïta prèvia inscripció escrivint a lucia.blanco@ua.es

Si vols tenir informació del Màster en Prevenció de Riscos Laborals que està impartint l'Escola Politècnica Superior de la Universitat d'Alacant pots accedir a:

La preinscripció als Màsters sol ser des de mitjan maig fins a principis de juliol.