Sol · licitud taquilles EPS-IV 2n Quadrimestre.

Data de la notícia: 07-01-2014

Logo Grande

Instruccions per a la sol · licitud de taquilles durant el 2n Quadrimestre en la Politècnica IV.

Proximament arribarà a la seva fi el present període de cessió de les taquilles de la Politècnica IV i de l'obertura del terme de sol · licitud per al segon quadrimestre d'aquest curs, segons el següent calendari:

_Dilluns 13 gener_Obertura del termini de sol · licitud mitjançant els Serveis Informàtics de l"EPS (el termini de sol · licitud estarà obert fins divendres 24 de gener). https://www.eps.ua.es

_Dilluns 27 gener_Publicació dels resultats de l'assignació de les taquilles. Inici del termini de desallotjament de les taquilles per a tots els usuaris del primer quadrimestre.

_Dilluns 3 de febrer_Data límit per al desallotjament de les taquilles i obertura de totes les taquilles no buidades segons normativa de gestió.

_Dimarts 4 febrer_Inici del període de cessió de les taquilles del segon quadrimestre.

Recordem que no es realitzarà repartiment d"acreditacions per a l'ús de taquilles , tots aquells usuaris als quals se'ls comunique per correu electrònic la concessió de la taquilla podran procedir al seu correcte ús a partir del dimarts 4 de febrer.