Lliurament de premis GameJam UA

Data de la notícia: 10-12-2013

Logo Grande

Dijous que ve 12 de Desembre de 2013 de 13h a 15h, realitzarem una presentació en el Salon d'actes de la politecnica 1 amb motiu del lliurament de premis de la GameJamUA: Miguel Villar de Lemon Team assistirà a l'esdeveniment per a introduir als assistents al món de la realitat virtual aplicada als videojocs, fent especial èmfasi en la tecnologia Oculus Rift. Comentarà aspectes tècnics i de mercat a tenir en compte si es vol desenvolupar un videojoc d'aquestes característiques, incloent la integració amb Unity 3D.

Finalment es muntarà el dispositiu Oculus Rift amb una demo tècnica que permetrà experimentar als assistents que així ho desitgin un nivell d'immersió mai abans vist.