IMPORTANT: tall del subministrament elèctric en Poli II que afectarà als nostres serveis dia 9 Dic de 8 a 9h

Data de la notícia: 05-12-2013

L'Oficina Tècnica ens ha informat que dilluns que ve 9 de Desembre de 8 a 9h es produirà un tall del subministrament elèctric en edifici Politècnica II que va a provocar corts en els nostres serveis, com que els laboratoris no tinguen eixida a Internet, o que nostra web estiga inaccessible.

Aprofitem per a recordar que durant el mateix dia el Servei d'Informàtica de la UA ha informat que realitzarà tasques de manteniment i millora del servei wifi de la UA, que provocaran corts puntuals del servei wifi durant el dia en els edificis on estiguen realitzant les labors en aqueix moment.