LIPS i Fablab a l'espai CAMON

Data de la notícia: 20-11-2013

Logo Grande

Després d'un any de l'engegada del LIPS, us informem de nostra recentment incorporació a la xarxa internacional de laboratoris de fabricació digital FabLab. Amb motiu d'aquesta, dijous que ve 21 de novembre a les 17:30h es farà la presentació del FabLab Alacant en l'espai CAMON (Av. Ramón y Cajal 5. Alacant).

Esperem poder comptar amb la vostra presència.

Els laboratoris FabLab són una xarxa de laboratoris equipats amb eines de producció digitals (màquines de control numèric, talladores làser, impressores 3D, ordinadors i programari CAD-CAM) la funció principal de la qual consisteix a posar al servei de la societat en general aquest tipus d'eines per a la construcció d'objectes i prototips, establint així una relació directa entre usuari i producció o autofabricación.

La xarxa de FabLabs és un projecte que té el seu origen en el Centre d'Àtoms i Bits del MIT. Com a projecte sense ànim de lucre ha aconseguit promoure els FabLabs per tot el món, fent especial recalcament en aquells desenvolupats en països del tercer món o països emergents, acostant així el coneixement digital i la autoproducción a zones deprimides i sense recursos.

Afrontem aquesta nova etapa del laboratori amb molta il·lusió i desitjant tenir noves notícies i projectes que compartir amb la comunitat.