IAESTE arriba a la Politècnica: fes pràctiques pagades en l'estranger

Data de la notícia: 28-10-2013

Logo Grande

¿T'agrada viatjar? ¿Vols fer pràctiques pagades en empreses en l'estranger? Llavors has de conèixer **IAESTE. DIJOUS QUE VE, 31 d'octubre, a les 13 hores, en el Saló d'Actes de la Politècnica I, **IAESTE Espanya donarà una xarrada informativa dirigida a totes les titulacions de la Politècnica.

Streaming en directe en la següent adreça https://vertice.cpd.ua.es/89965

IAESTE és una Associació Internacional per a la realització de pràctiques en empreses de l'estranger. Reconeguda per la UNESCO, està present en més de 80 països de tot el món i a nivell nacional, en més de 50 centres universitaris. És una de les plataformes més actives per a la mobilitat d'estudiants i ara la vas a tenir molt a prop: en la Politècnica.

Acudeix a la xarrada informativa que aquest dijous, 31 d'octubre, en el Saló d'Actes de la Politècnica I, a les 13 hores i coneix tots els seus avantatges, aquestes són algunes d'elles:

-          Pràctiques en l'estranger remunerades
-          Possibilitat de reconeixement de crèdits
-          Es poden fer quantes vegades vulgues
-          Compatibles amb qualsevol altre programa de mobilitat (Erasmus, Leornardo…)

No et perdes la xarrada, IAESTE es va a implantar en la Politècnica, sé el primer a conèixer i participar en aquesta Associació.

Sotsdirecció de Relacions Institucionals i Pràctiques en Empresa
Escola Politècnica Superior