CONFERÈNCIA ENRIC CORBERA: LA BIONEUROEMOCIÓN I EL SEU ÀMBIT D'APLICACIÓ

Data de la notícia: 23-10-2013

Logo Grande

En aquesta conferència es parlara del que és la Bioneuroemoción i els seus àmbits d'aplicació, fent especial esment a la seua aplicació en l'ensenyament.

La conferència tindrà lloc el dia 18 de novembre a les 19:00 hores en la en el Paranimf de la Universitat d'Alacant.

"PLACES ESGOTADES per a assistir a la conferència.
Es prega a les persones que tenen la seua plaça reservada i no van a poder assistir
que informen a l'organització, ja que segueixen arribant sol·licituds de reserva.
Moltes gràcies."

La xarrada impartida per Enric Corbera, mostrara la seua visió d'enginyer, que és la que aplica als processos de millora de la salut, entesa aquesta com indica l'OMS: «La salut és un estat de complet benestar físic, mental i social, i no solament l'absència d'afeccions o malalties».

Dominis internet: naturalenric.com – aebd.org – bioneuroemocion.com-www.enriccorbera.com

Per a assistir a la conferència, reservar plaça en la següent adreça de correu electrònic, indicant si pertany a la comunitat universitària o no (un e-mail per cada persona que vaja a assistir).

Bioneuroemocion@eps.ua.es  DIRECCIÓN E-MAIL NO OPERATIVA ACTUALMENTE

L'ORGANITZACIÓ INFORMA:

El Paranimf obrirà les seues portes a partir de les 18:00 hores.

S'estan enviant missatges a les persones que tenen la seua plaça reservada, amb la localització exacta del seient que han d'ocupar.

Poden situar la ubicació d'aquest seient assignat en el plànol.

Es prega a les persones que no vagen a assistir, i tinguen la seua plaça assignada, que informen d'açò a l'organització. Hi ha més de 200 persones en llista d'espera.

A les 19:00 començarà l'acte que serà retransmès on line en la següent adreça:
Entrar en l'agenda en el dia 18. A les 19:00 començarà l'emissió.