Beques OPTIMUS per a Informàtics en CEPSA

Data de la notícia: 08-10-2013

Les pràctiques, destinades a titulats universitaris en Matemàtiques, Física i Informàtica, es desenvoluparan en CEPSA, companyia de referència del sector energètic a Espanya.

El Programa ofereix tres places per a titulats universitaris en Matemàtiques, Física o Informàtica que siguen menors de 30 anys i hagen obtingut la seua titulació en els últims 4 anys. Se cerquen candidats proactius, amb una alta motivació per a aprendre, capacitat analítica, de treball en equip i coordinació, així com coneixements de PowerPoint, Excel, Word, màrqueting (per a les places de Recerca de Mercats) i plataformes i-Commerce i web (per a la plaça d'i-Commerce). Es valorarà el nivell alt d'anglès.

Les places corresponen a (2) Recerca de Mercats, i (1) i-Commerce

A més, els candidats seleccionats cursaran el pla de formació previst en el marc del Programa OPTIMUS, consistent en 160 hores de formació en habilitats i competències, impartida per la Universitat Francisco de Vitòria.

Més informació en http://www.insercionlaboral.ua.es/ofertas-de-empleo.html