Premis Apps, el primer concurs per a joves sobre aplicacions mòbils en Firefox OS

Data de la notícia: 02-10-2013

La Fundació Telefònica ha convocat el primer concurs per a joves sobre aplicacions mòbils en Firefox OS.

El concurs, amb el qual es pretén impulsar les oportunitats professionals dels joves a l'entorn de la societat digital i fomentar les seues habilitats, creativitat i competències digitals, està destinat a joves de 18 a 25 anys que tinguen coneixements bàsics de programació i una idea d'aplicació mòbil de caràcter educatiu, social o artístic-experimental. Entre els premis, hi ha beques en el programa Think Big Joves, ajudes econòmiques, i pràctiques remunerades en empreses de Telefónica. Aquestes últimes seran gestionades a través de la Fundació Universitat-Empresa.

Per a participar, els candidats han de registrara entre l'1 i el 20 d'octubre en la web del concurs (premiosapps.fundaciontelefonica.com), on trobaran les bases, el calendari del concurs i la descripció dels premis.