CSCAE: 2ª EDICIÓ PREMIS UIA ARCHITECTURE & CHILDREN GOLDEN CUBES

Data de la notícia: 16-09-2013

El Programa de Treball **WP **UIA **Architecture & Children ha convocat laª 2 edició dels Premis UIA Architecture & Children Golden Cubes.

Els Premis Golden Cubes tenen per objecte gratificar als professionals i organitzacions que ajuden als xiquets i joves a entendre l'arquitectura. Amb aquesta premissa, els participants hauran de presentar bé la documentació relativa a una activitat actualment en desenvolupament, o un producte produït o un esdeveniment realitzat entre l'1 de setembre de 2011i el 15 de març de 2014.

Els Premis es componen de quatre categories:

1. Escoles(Directors, professors, estudiants)
  2. Institucions(organitzacions, institucions, museus, etc)
  3. Mitjans de comunicació escrits(llibres, revistes, eines educatives impreses, etc)
  4. Mitjans Audiovisuals(pel·lícules, material educatiu audiovisual, pàgines web, etc)

El termini de presentació de candidatures finalitzarà  elpròxim 15 de març 2014.

Per a ampliar aquesta informació, et trasllade l'enllaç de la web d'aquest Consell Superior; =="http://www.cscae.com/index.php?option=com_content&view==article&id==2811:convocados-los-premios-uia-architecture-a-children-golden-cubes&catid==134:concursos-destacados&Itemid==285" title=="