Oportunitats laborals per a arquitectes en Baden-Wurtemberg

Data de la notícia: 16-09-2013

Estimats senyores i senyors:

La cerca de llocs de treball per a estudiants, graduats i professionals qualificats amb experiència laboral resulta cada vegada més difícil a causa de la situació econòmica global i a la poca oferta de llocs vacants en alguns àmbits. A l'elevada taxa de desocupació a Espanya s'oposen la falta de persones qualificades que accedeixen al seu primer lloc de treball i l'escassetat de professionals especialitzats en el mercat laboral alemany.

L'Institut Educatiu de l'Associació Registrada d'Economia de Baden-Wurtemberg ha creat per mitjà de la seua filial Apontis GmbH la iniciativa career-in-bw. Career-in-bw vas agafar a les empreses de Baden-Wurtemberg en la cerca dels professionals necessaris. El seu objectiu és captar a espanyols interessats per al mercat laboral alemany i facilitar-los el començament en l'àmbit de vida i entorn laboral alemany.

Se cerquen professionals en els àmbits de les matemàtiques, informàtica, ciències naturals i tècnica . Actualment estem establint una cooperació amb una acadèmia d'arquitectes, ja que  hi ha molts llocs per a arquitectes i enginyers assessores (sobretot civils) sense cobrir . Per açò estem estudiant les xarxes que hi ha a Espanya per al reclutament. Se cerquen des de graduats joves fins a professionals experimentats i executius altament qualificats.

Per mitjà de la cooperació precisa amb organitzacions i interlocutors a Espanya volem cridar l'atenció sobre la iniciativa career-in-*bw per a oferir a les persones interessades una orientació professional a Alemanya. Els serveis prestats són gratuïts per als aspirants.

Amb aquest escrit ens dirigim a vostè per a pregar-li que recolze la nostra iniciativa. Els voldríem pregar que distribueix la informació adjunta entre els seus socis i que ens permeta enviar-li material informatiu (per exemple postals i cartells) per a penjar-ho en les seues instal·lacions.

També volia preguntar si en el Col·legi hi ha una borsa d'ocupació on podríem publicar ofertes d'ocupació.

Quedem a l'espera de la seua resposta i ens alegraríem que ens permetera enviar-li més material. Si desitja més informació, no dubte a posar-se en contacte amb nosaltres.

Salutacions cordials / Herzliche Grüßi

Patricia Weishaupt

Fachkräfterekrutierung

Bitte beachten Sie meine neue I-Mailadresse!

Apontis GmbH
Externes Auswahl- und Einstellungsmanagement