INFORMACIÓ IMPORTANT SOBRE LA BECA DEL MINISTERI

Data de la notícia: 11-09-2013

TOTS ELS ALUMNES HAN DE PRESENTAR LA BECA DEL MINISTERI FINS Al 15 D'OCTUBRE. NO HI HA TERMINI DE PRESENTACIÓ POSTERIOR PER TENIR MATRICULA POSTERIOR.

En anys anteriors els admesos amb posterioritat i matriculats després podien demanar la beca el mateix dia de la matrícula o els de el curs d'adaptació amb termini de matricula posterior. Enguany el Ministeri ha llevat aquesta excepció. Fins i tot els de el projecte d'Obres Públiques no tenen termini especial.

Tota la informació sobre aquesta beca la podeu veure en la nostra web: https://vertice.cpd/es/becas/becas-de-ministerio/beca-general-y-de-movilidad.html

Les convocatòries de la Generalitat Valenciana i l'Exempció de Taxes de la UA no han sigut publicades de moment.