IBM SmartCamp 2013 Madrid

Data de la notícia: 04-07-2013

Si la teua empresa és una startup i està orientada al desenvolupament de productes o serveis de base tecnològica, t'estem cercant. ¡Vine i participa!

IBM celebra enguany la quarta edició de SmartCamp, una competició mundial d'emprenedors en la qual se selecciona la millor solució de base tecnològica alineada amb els objectius de l'estratègia Smarter Planet d'IBM. Aquesta iniciativa, emmarcada dins del Programa Mundial d'Emprenedors (IBM Global Entrepreneur), dóna suport a empreses de recent creació perquè porten a la pràctica els seus projectes i idees de negoci. A més, SmartCamp suposa per a la nova generació d'emprenedors una oportunitat única de networking i de rebre suport i assessorament de la mà d'empreses de capital de risc, inversors locals i internacionals, executius de la indústria i emprenedors de referència.

Espanya acull per tercer any consecutiu una de les edicions regionals de la competició, el final de la qual se celebrar á a Madrid els pròxims 23 i 24 d'octubre de 2013.

MÉS INFORMACIÓ:

La inscripció d'empreses i projectes es realitza a través d'aquest
formulari.

Les inscripcions estan obertes fins al dia 20 de setembre, mentre que l'esdeveniment final se celebrarà els dies 23 i 24 d'octubre en la seu del
Madrid International Lab.