LLIURAMENT DE LA MEMÒRIA DEL PROJECTE FI DE GRAU DEL CURS D'ADAPTACIÓ Al GRAU D'ENGINYERIA D'EDIFICACIÓ.

Data de la notícia: 03-07-2013

Es recorda als alumnes que el lliurament de la memòria del **PFG del Curs d'adaptació al grau d'Enginyeria d'Edificació finalitza el pròxim 12 de juliol a les 14.00 h.

El lliurament de la memòria del **PFG del Curs d'adaptació al grau d'Enginyeria d'Edificació juntament amb la documentació indicada en el Reglament que regula aquests Projectes finalitza el pròxim 12 de juliol a les 14.00 h. El lliurament es realitzarà en el Departament d'Edificació i Urbanisme situat en el Mòdul 3, Planta 1ª de l'edifici  Politècnica IV de la Universitat d'Alacant. La documentació que cal adjuntar no s'enquadernarà amb la memòria, haurà d'anar en folis solts i engrapats.
Durant els dies 18 i 19 de juliol es publicarà la llista de tribunals.