Xarres certificació Energètica

Data de la notícia: 02-07-2013

La xarrades sobre certificació Energètica dirigida als Enginyers Tècnics de Telecomunicació, i estudiants d'Enginyeria Tècnica de Telecomunicació o Grau.

La xarrades sobre certificació Energètica són impartides per membres del COITTCV i de l'empresa Chova.com

- València: dijous 4 de juliol a les 17h en la seu del COITTCV.

- Alacant: dijous 11 de juliol a les 17h en Saló d'Actes de la EPS IV en la Universitat d'Alacant.

En aquestes xarrades s'explicarà que consisteix la Certificació Energètica i les possibilitats que aporta aquest tipus de certificat als Enginyers Tècnics de Telecomunicació, així com els continguts a veure en els cursos. Al setembre en la **EPS s'impartirà aquest curs.