Comença la preinscripció en l'Expert **Java

Data de la notícia: 29-05-2013

Logo Grande

Comença la preinscripció en el Postgrau 'Expert en Desenvolupament d'Aplicacions i Serveis amb Java Enterprise'.

Dilluns que ve 3 de Juny comença la inscripció en el Títol Propi "Expert en Desenvolupament d'Aplicacions i Serveis amb Java Enterprise". Es tracta d'un títol de 20 crèdits (200 hores) per a titulats en Enginyeria Informàtica o Enginyeria Tècnica d'Informàtica de Sistemes o Gestió.

En aquest títol de postgrau aconseguiràs una formació en profunditat en eines, tecnologies, metodologies i serveis de la plataforma Java EE i de frameworks Java. Aconseguiràs els següents objectius i competències:

• Aprendràs a desenvolupar aplicacions i serveis web amb JPA, servlets, Serveis RESTful, JSP i JSF
  • Concerás i desenvoluparàs aplicacions i serveis web amb els frameworks Spring i Grails
  • Aprendràs a desenvolupar aplicacions enterprise transaccionals i distribuïdes amb servidors d'aplicacions, EJB, JMS, Serveis Web i SOA
L'aprenentatge serà fonamentalment pràctic, utilitzant una gran quantitat d'eines i tecnologies:
  • Entorns i eines de desenvolupament: Eclipse, NetBeans
  • Base de dades MySQL
  • Servidors d'aplicacions Tomcat, GlassFish i WebLogic
  • Sistemes d'integració contínua: Subversion, Maven, Hudson
Pots trobar més informació en la web del curs.