Premis Càtedra Telefònica - Universitat d'Alacant 2013

Data de la notícia: 27-05-2013

Convocatòria de premis 'Càtedra Telefònica - Universitat d'Alacant 2013'

La Càtedra Telefònica-Universitat d'Alacant , per promoure i divulgar la investigació en les matèries relacionades amb l'aplicació de les Tecnologies del Llenguatge Humà (TLH) en la millora de la inclusió social o discapacitat, obre el següent concurs dotat amb premis de 2.000 € en cada modalitat:

• Premi al millor Treball de Fi de Carrera, Projecte Fi de Màster o Tesi Doctoral en l'aplicació de les TLH en la millora de la inclusió social o discapacitat.
  • Premi al millor sistema computacional desenvolupat que mostri l'aplicació de les TLH en la millora de la inclusió social o discapacitat.

Els premiats es comprometen a recollir el premi personalment i fer una presentació del treball premiat (amb una durada màxima de 25 minuts) durant les jornades de la Càtedra a realitzar-se en Alacant durant el mes de novembre de 2013.

Data d'entrega
El termini per al lliurament dels treballs per a la seva avaluació és a partir de la data de publicació de la present convocatòria, fins el 31 d'octubre de 2013.

Bases del premi
Es poden consultar les bases del premi des aquí

Més informació