Dia Mundial de les Telecomunicacions i Societat de la Informació - 17 de maig

Data de la notícia: 17-05-2013

Dia Mundial de les Telecomunicacions i de **laSociedad de la Informació ?Les Xarxes de Nova Generació i el seu impacte en l'Economia Digital? 17 de maig de 2013 a les 12:30 h. Saló d'Actes de la Secretaria d'Estat de Telecomunicacions i per a la Societat de la Informació

Dia Mundial de les  Telecomunicacions i de **laSociedad de la Informació

“Les Xarxes de Nova Generació i el seu impacte en l'Economia Digital”

17 de maig de 2013 a   les 12:30 h.
Saló d'Actes de la Secretaria d'Estat de Telecomunicacions i per a la Societat de la Informació

P R O G R A M A

12:30 h. Recepció de convidats.

13:00 h.

Bienvenida, presentació i obertura de l'acte a càrrec de D. Víctor Calvo-**Sotelo, Secretari d'Estat **deTelecomunicaciones i per a la Societat de la Informació.

13:05 h.

Retransmissió del discurs de D. **Hamadoun Touré, Secretari General de la Unió Internacional **deTelecomunicaciones. “Les TIC i la millora de la seguretat vial”

13:15 h.

Intervenció de D. Eugenio **FontánDegà-President del Col·legi Oficial d'Enginyers de Telecomunicació.

13:30 h.

Intervenció de D. Pedro Jurado, Soci Director de Telecomunicacions, Mitjana i Tecnologia per a Iberia, Àfrica i Amèrica Llatina de **Accenture. “Xarxes mòbils de Nova Generació, accelerant l'enlairament cap a l'Economia Digital”

13:45 h.

Intervenció de D. Antonio Rodríguez Moral, Director **Business **Consulting de **Altran. “L'impacte soci-econòmic de les  xarxes **FTTX en l'economia real”

14:00 h.

Clausura a càrrec de D. Víctor Calvo-**Sotelo, Secretari d'Estat de Telecomunicacions i per a la **Societat de la Informació.

14:15 h.

En finalitzar l'acte s'oferirà un còctel.

L'acte serà retransmès per **videostreaminghttp://www.coit.es/directos/dmtsi2013.html