PRACTIQUES D'ESTIU EN START-UPS

Data de la notícia: 10-05-2013

Pràctiques d'estiu en start-ups de la mà de la Fundació José Manuel Entrecanales i la Fundació Universitat-Empresa

• Poden participar en la primera edició del programa Emprèn les teues Pràctiques estudiants d'últims cursos d'Enginyeria Informàtica, de Telecomunicació, i Industrial, Arquitectura, Administració i direcció d'empreses, Economia, Màrqueting i Publicitat i Relacions Públiques

• Els candidats seleccionats tindran l'oportunitat d'experimentar els reptes i la satisfacció que suposa treballar en una start-up de base tecnològica

• Les pràctiques, que es desenvoluparan en start-ups de Madrid i Barcelona durant els mesos de juliol i agost, comptaran amb una ajuda a l'estudi de 800€ mensuals

Madrid, 30 abril de 2013.-La Fundació Universitat-Empresa ha obert el termini de presentació de sol·licituds per a participar en la primera edició del programa Emprèn les teues Pràctiques, que es desenvoluparà durant els pròxims mesos de juliol i agost en nou start-ups de base tecnològica a Madrid i Barcelona.

Promoguda per la Fundació José Manuel Entrecanales per a la Innovació en Sostenibilitat (FJME), amb la col·laboració de la Fundació Universitat-Empresa, aquesta iniciativa té per objectiu la de fomentar la cultura emprenedora entre els joves, la de **apoyariniciativas empresarials amb gran potencial que es desenvolupen a Espanya, i la d'oferir pràctiques de vertader valor per als universitaris.

En la seua primera convocatòria, el Programa, que té previst oferir fins a 100 places anuals, ofereix 21 places per a estudiants d'últims cursos d'Enginyeria Informàtica, de Telecomunicació, i Industrial, Arquitectura, Administració i direcció d'empreses, Economia, Màrqueting i Publicitat i Relacions Públiques. Els candidats seleccionats rebran una borsa d'ajuda a l'estudi de 800 € mensuals.

Els interessats a optar per una de les places convocades hauran de registrar-se en http://www.fue.es/fjme abans del pròxim dia 31 de maig.

INFORMACIÓ DE CONTEXT:

La Fundació Universitat-Empresa va ser creada en 1973 per la Cambra de comerç i Indústria de Madrid i les universitats madrilenyes per a fomentar les relacions entre el món acadèmic i l'empresarial i atendre els reptes i oportunitats que es generen d'aquesta relació. La Fundació explica entre els membres del seu Patronat amb les 17 universitats amb campus en la Comunitat de Madrid, a més de les dues màximes organitzacions empresarials madrilenyes, la pròpia Cambra de comerç i la Confederació Empresarial de Madrid CEIM.

En l'actualitat, l'activitat de la Fundació se centra en quart àrees fonamentals: la formació en diferents camps d'interès empresària; l'ocupació , incorporant anualment a més de 3.000 estudiants universitaris i recentment titulats en més de 400 empreses, institucions i organismes; la innovació, amb accions relacionades amb la gestió de contractes de recerca universitat-empresa, l'assessorament en R+D+i i la inserció professional de doctors, doctorands i tecnòlegs en empreses, i l'empreniment realitzant activitats de sensibilització, orientació, assessoria i suport per a la preparació de plans d'empresa i engegada d'iniciatives empresarials.

Més informació:
Marisol Pastor, Directora del Gabinet Tècnic, Fundació Universitat-Empresa (mpastor@fue.es/ 91 548 98 71)

Segueix-nos en:
@fueonline