Gestió de Projectes Programari

Data de la notícia: 10-05-2013

En aquesta xarrada es presenten els fonaments de la gestió dels projectes programari. Per a açò en primer lloc es proporciona una panoràmica general d'acord al cos de coneixement de gestió projectes PMBOK, per a presentar a continuació les peculiaritats del programari i dels seus processos de desenvolupament que afigen un nivell de complexitat extra a aquesta gestió. Sobre la base d'aquestes peculiaritats es tractaran tècniques i eines específiques que es poden aplicar en la gestió de projectes programari. Finalment es presenta la relació entre la gestió de projectes i la gestió de processos.

Xarrada: Gestió de Projectes Programari

Ponent: Félix García, Professor Titular de Llenguatges i Sistemes Informàtics en l'Escola Superior d'Informàtica de Ciudad Real, Univ. de Castilla la Mancha.

Data: 14 de maig 2013
Lloc: Saló d'Actes EPSI, 15:30-16:30