Primera edició del programa Emprèn les teues Pràctiques

Data de la notícia: 30-04-2013

La Fundació Universitat-Empresa ha obert el termini de presentació de sol·licituds per a participar en la primera edició del programa Emprèn les teues Pràctiques, que es desenvoluparà durant els pròxims mesos de juliol i agost en nou start-ups de base tecnològica a Madrid i Barcelona.

Promoguda per la Fundació José Manuel Entrecanales per a la Innovació en Sostenibilitat (FJME), amb la col·laboració de la Fundació Universitat-Empresa, aquesta iniciativa té per objectiu la de fomentar la cultura emprenedora entre els joves, la de recolzar iniciatives empresarials amb gran potencial que es desenvolupen a Espanya, i la d'oferir pràctiques de vertader valor per als universitaris.

En la seua primera convocatòria, el Programa, que té previst oferir fins a 100 places anuals, ofereix 21 places per a estudiants d'últims cursos d'Enginyeria Informàtica, de Telecomunicació, i Industrial, Arquitectura, Administració i direcció d'empreses, Economia, Màrqueting i Publicitat i Relacions Públiques. Els candidats seleccionats rebran una borsa d'ajuda a l'estudi de 800 € mensuals.

Els interessats a optar per una de les places convocades hauran de registrar-se en http://www.fue.es/fjme abans del pròxim dia 31 de maig.