3ª Edició del concurs 'Explica'ns la teua idea'

Data de la notícia: 30-04-2013

Logo Grande

Fundeun, amb el suport de LA CAIXA llancen una nova actuació dirigida tant a estudiants Universitaris com a Titulats de grau Mitjà-Superior i professors de Formació Professional de la província d'Alacant.

"Explica'ns la teua idea" és un concurs que premiarà els vídeos més creatius que durant un màxim de 3 minuts exposen idees emprenedores innovadores.

No és necessari ser un professional del mitjà audiovisual per a poder participar. Així doncs, ¿quin, esperes per a pujar aqueix vídeo del que t'assegues tan orgullós explicant la teua idea empresarial innovadora?

Potser siga aquesta l'oportunitat que esperaves...¡Comparteix la teua idea innovadora!

Els guanyadors rebran un ordinador personal o una càmera digital. La data límit per a participar és l'1 de Juny de 2013.

Més informació en http://www.fundeun.es/estudiantes/concurso-cuentanos-tu-idea/