Participa en el 'Ideómetro!'

Data de la notícia: 30-04-2013

Logo Grande

UNIVERSIA presenta el Concurs 'Ideómetro', una iniciativa que naix amb la finalitat de promoure la captació de talent entre el públic universitari atorgant premis als estudiants que llancen les millors idees sobre possibles accions comercials d'empreses els productes de les quals i serveis siguen afins al públic jove.

Gràcies a aquest projecte, qualsevol creador d'una idea podria convertir-se en Project Manager de les  empreses que acceptaren desenvolupar-la. A més, Universia oferirà pràctiques remunerades als tres participants amb millors propostes i es premiarà als 15 finalistes amb iPads Retina de 16 GB.

Per a més informació, consulta la web de Ideómetro en http://promociones.universia.es/microsites/tuponeslaideanosotrostufuturo/home.jsp