XV Marató d'Ocupació i Autoocupació

Data de la notícia: 30-04-2013

El Vicerectorat d'Estudiants, a través del Gabinet d'Iniciatives per a l'Ocupació (GIPE) i l'Observatori Universitari d'Inserció laboral està organitzant la XV edició del fòrum d'ocupació universitària "Marató d'Ocupació i Autoocupació" que se celebrarà finalment en el hall de l'Aulari II de la Universitat d'Alacant el pròxim 8 de maig .

Objectius:

Promoure l'ocupació i estimular l'autoocupació. Oferir informació útil sobre les possibilitats de desenvolupament de carrera professional, ja siga per compte propi com a per compte d'altri. Facilitar la trobada entre estudiants o egressats i professionals de recursos humans d'empreses amb ofertes de treball.

Tota la informació sobre l'última edició del fòrum la podran consultar en el següent enllaç: