Apertium és una de les organitzacions del Google Summer of Code 2013

Data de la notícia: 08-04-2013

El projecte de traducció automàtica lliure/de codi obert Apertium, iniciat en el Departament de Llenguatges i Sistemes Informàtics és una de les organitzacions del Google Summer of Code 2013, que dóna a universitàries i universitaris beques per a treballar-hi aquest estiu.

El projecte de traducció automàtica lliure/de codi font obert Apertium (www.apertium.org) és una de les organitzacions seleccionades per Google per a l'edició de 2013 del Google Summer of Code.

Universitaris i universitàries de tot el món poden sol·licitar una de les beques de 5000 dòlars i treballar durant tres mesos en alguna de les idees que proposa el projecte (http://wiki.apertium.org/wiki/Ideas_for_Google_Summer_of_Code) o discutir alguna possible nova idea amb els mentors del projecte a través del canal IRC #apertium de freenode.net o a través de la llista apertium-stuff@lists.sourceforge.net.

Del 9 d'abril al 21 d'abril: discussió d'idees amb els desenvolupadors del projecte.
Del 22 d'abril al 4 de maig: presentació de propostes.

L'alumnat de la Universitat d'Alacant pot contactar amb Mikel Forcada (mlf@ua.es).