Elecció de representants en el Departament de Llenguatges i Sistemes Informàtics

Data de la notícia: 25-03-2013

En aquesta elecció es renoven els representants de l'alumnat, del personal d'administració i serveis i del personal docent i investigador no doctor no permanent en el Consell del Departament de Llenguatges i Sistemes Informàtics.

En aquesta elecció es renoven els representants de l'alumnat, del personal d'administració i serveis i del personal docent i investigador no doctor no permanent en el Consell del Departament de Llenguatges i Sistemes Informàtics.

Es trien 6 representants de l'alumnat, 6 del personal docent i investigador no doctor i no permanent, i 3 del personal d'administració i serveis.

Tota la informació sobre les eleccions (consulta del cens, calendari, normativa) es pot trobar en https://www.dlsi.ua.es/elecciones/

Les persones amb dret a vot poden consultar el cens provisional i presentar reclamacions fins al pròxim dia 27.

El president de la comissió electoral,

Mikel L. Forcada Zubizarreta.