Concurs internacional d'idees: 'Casc Històric de Calp'

Data de la notícia: 12-03-2013

L'Ajuntament ha elaborat un concurs internacional d'idees i propostes per a la revitalització econòmica, social i ambiental del Casc Històric de Calp en el qual podran prendre part tots aquells professionals, estudiants o empreses que es dediquen a l'ordenació del territori en el seu sentit més ampli possible (urbanístic, sociològic, econòmic, geogràfic, arquitectònic...).

La proposta guanyadora i adjudicatària del concurs rebrà una contraprestació de 50.000 euros.

Es concediran 5 accésit de 3.000 euros a les cinc propostes que se seleccionen. Dos d'aquests premis seran atorgats pel Tribunal sense procés de votació popular

Inscripcions: http://www.ciutatsostenible.calpe.es