Llistat de premiats Mes Cultural 2013

Data de la notícia: 01-03-2013

¡Moltíssimes gràcies als participants i de nou enhorabona als premiats! Prompte penjarem el vídeo de l'acte.

VIII Concurs de Programació Lògica:

• Premi 1. (categoria campió absolut): (200€): GRUP: GASPATXO4YOU  (YAROSLAV BABENKO, GUILLERMO FERNÁNDEZ BISCAÍ , DAVID PEINADO SEMPERE)

• Premi 2 (categoria: Subcampió absolut): ( 130€)  GRUP: ÚS SERGIO VICENTE AMORÓS

• Premi 3 (categoria: Youngster): (100€) GRUP: PROLOGRAMADORES ( F. ALBERTO MARTÍNEZ CORBALAN, XAVIER SERRANO ESPINOSA , ALEJANDRO VERDÚ MIRALLES )

III Competició de Robòtica Amateur UA:

• 1er POSAT  "BssV1.1 (Glassy)" de Carlos Cano Espinosa
  • 2o  LLOC  "Lady-Bot" de Javier Pérez Alepuz

Premi del Concurs de Pòsters de PFC/*TFG I. I Setmana de les Telecomunicacions:

• 1er POSAT: Mónica Aguilar Pascual .Reducció de soroll en fonocardiogramasmediante transformades Wavelets
  • 2o LLOC: Alejandro Meseguer Silvestre . Disseny i implementació d'un programari per a l'ús de la carta de Smith.
  • 3er POSAT: Darío Talles Fruits. Detecció de melanomes basat en teoria fractal.
Premi a Rafael Rubén Torregrosa Soler. Per la seua divulgació de l'Astronomia fora de la Universitat com dins d'ella,  pel programa que dirigeix L'univers des de la Politècnica i pels nombrosos articles de la revista de la Politècnica.

Concurs MiniApps en la UA:

Primer premi (300 euros):  Tamara Alarcón Miller, amb "Uacceso“

Accesits(100€ cadascun):

1. Fernando Colom Jover, amb "MUVAPP"
2. Francisco Javier Gambra Arregui, amb "Sistema de realitat augmentada"
3. Pablo Niñoles Aznar, amb "Eval-UA"
4. Pablo Delgado de Robles, amb "Menús UA"