Cicle de Conferències CERARTEC 06

Data de la notícia: 26-02-2013

El Taller Ceràmic de la Universitat d'Alacant, en el marc del conveni ASCER (Associació Espanyola de Fabricants de Taulells i Paviments Ceràmics)-UA organitza com cada any el cicle de conferències CERARTEC. En la seua sisena edició es comptarà amb prestigiosos arquitectes com Manuel Clavel, Toni Vaillo, Miguel Ródenas, Jesús Olivares i Francisco Leiva. Les conferències s'impartiran els dies dijous 14 i dijous 21 de març al matí, la primera jornada en el saló d'actes de l'edifici Politècnica I, i la segona en el saló d'actes de l'edifici Politècnica IV. S'adjunta cartell en pdf del cicle per a major informació. El cicle està dirigit pels professors del Departament de Construccions Arquitectòniques Angel Benigne González Avilés i Víctor Echarri Iribarren. Esperem que siga de l'interès de tota la comunitat universitària per a aprendre i gaudir de les obres d'arquitectura dels arquitectes convidats.