'L-ecció' inaugural del Q2º d'Arquitectura

Data de la notícia: 22-02-2013

Emisión en directo: https://vertice.cpd.ua.es/optica

Tindrà lloc dijous que ve 28 de febrer a les 13:15 en el saló d'actes de l'edifici d'Òptica (i que es retransmetrà per vídeostreaming), la conferència de la qual serà a càrrec del professor de Projectes Arquitectònics de l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de la Universitat Politècnica de Madrid, D. Luis Martínez Santa-María.
Aquest arquitecte ha guanyat molts premis en concursos, projectes i obra construïda.
La seua obra està publicada en diverses revistes especialitzades. Va ser premi de tesis doctorals de la Fundació Caixa d'Arquitectes i està publicada en forma de llibre. És autor de molts articles i alguns llibres i, en l'actualitat, és el director de la col·lecció "La cimbra y el arco" de l'editorial Arquia (Barcelona). Ha sigut becari de l'Acadèmia Espanyola a Roma. Tot açò com a mostra sintètica del seu extens currículum **vítae.