Nou programa de beques 'La Caixa' per a estudis de doctorat

Data de la notícia: 13-02-2013

Abierta la convocatoria de un nuevo programa de becas de posgrado de la Fundación “la Caixa”, destinadas a realizar el doctorado en una universidad española.

Des del 28 de gener està oberta la convocatòria d'un nou programa de beques de postgrau de la Fundació “la Caixa”, destinades a realitzar el doctorat en una universitat espanyola.

En total es convocaran anualment 25 beques de quatre anys, amb una dotació total de 113.500 € per a cadascuna d'elles.

Els candidats podran presentar sol·licituds fins al 16 d'abril. Els processos de selecció es desenvoluparan entre maig i juny i, a principis de juliol, es faran públics els resultats. Els doctorands hauran d'incorporar-se als seus respectius programes entre setembre de 2013 i gener de 2014.