Presentació Revista Científica I2: Recerca i Innovació en Arquitectura i Territori

Data de la notícia: 13-02-2013

Logo Grande

[I2] és la revista del Departament d'Expressió Gràfica de la Universitat d'Alacant que pretén donar veu a totes aquelles recerques, articles i derives que transiten pel camp de la innovació en arquitectura i territori...

[I2] és la revista del Departament d'Expressió Gràfica de la Universitat d'Alacant que pretén donar veu a totes aquelles recerques, articles i derives que transiten pel camp de la innovació en arquitectura i territori.

[I2és un projecte digital que conjumina a tres àrees de coneixement: Expressió Gràfica, Composició Arquitectònica i Projectes Arquitectònics, per la qual cosa els continguts que tenen cabuda seran tan plurals i oberts com els interessos d'aquestes àrees en l'àmbit de la recerca i la innovació.

Iniciem amb aquesta pàgina web i aquest text de benvinguda un emocionant projecte que té com a objectiu últim la generació i difusió de coneixement científic lliure a través d'internet i amb açò establir xarxes de coneixement cada vegada més àmplies i complexes.

Esperem poder comptar amb el seu suport i especialment amb les seues col·laboracions.